Тим за инклузивно образовање, у оквиру и поред послова из опште надлежности стручних органа обавља посебно следеће послове: 1) учествује у изради Школског програма; 2) израђује индивидуални образовни план за ученике којима је потребна додатна подршка у образовању и васпитању; 3) израђује пројекте који су у вези са Школским програмом, а односе се на ученике којима је потребна додатна подршка у образовању и васпитању; 4) прати реализацију Школског програма и индивидуалног образовног плана; 5)прикупља податке о ученику из различитих извора (од родитеља, самог ученика, наставника, вршњака) 6) предлаже директору чланове тима за пружање додатне подршке ученику, 7) прати успех ученика и анализира, предлаже мере за унапређивање, 8) координира израду педагошког профила ученика, 9) утврђује подручја у којима постоји потреба за додатном подршком у образовању и васпитању, 10) координира израду ИОП, 11) координира припрему матуре, 12) прибавља мишљење интерресорне комисије за процену потребе за додатном образовном, здравственом и социјалном подршком ученику, 13) доставља ИОП педагошком колегијуму на усвајање 14) прати припреме мера индивидуализације, 15) координира вредновање ИОП, предлаже корекције и измене ИОП 16) остварује сарадњу са спољашњим установама које су од значаја у области инклузије, 17) предлаже директору и организује радионице, предавања и трибине на тему инклузивног образовања, 18) учествује у промоцији и развоју инклузивног уметничког образовања. Тим израђује своје планове и извештаје и доставља их директору школе.
ТИМ ЗА ЗАШТИТУ ОД ДИСКРИМИНАЦИЈЕ, НАСИЉА, ЗЛОСТАВЉАЊА И ЗАНЕМАРИВАЊА
Задаци тима за заштиту јесу, нарочито, да: 1) припрема програм заштите; 2) информише децу и ученике, запослене и родитеље о планираним активностима и могућности тражења подршке и помоћи од тима за заштиту; 3) учествује у обукама и пројектима за развијање компетенција запослених потребних за превенцију и интервенцију у ситуацијама насиља, злостављања и занемаривања; 4) предлаже мере за превенцију и заштиту, организује консултације и учествује у процени ризика и доношењу одлука о поступцима у случајевима сумње или дешавања насиља, злостављања и занемаривања; 5) укључује родитеље у превентивне и интервентне мере и активности; 6) прати и процењује ефекте предузетих мера за заштиту деце и ученика и даје одговарајуће предлоге директору; 7) сарађује са стручњацима из других надлежних органа, организација, служби и медија ради свеобухватне заштите деце и ученика од насиља, злостављања и занемаривања; 8) води и чува документацију; 9) извештава стручна тела и орган управљања. 10) укључује родитеље у превентивне и интервентне мере и активности; Тим израђује своје планове и извештаје и доставља их директору школе
ТИМ ЗА САМОВРЕДНОВАЊЕ
Тим за самовредновање, у оквиру и поред послова из опште надлежности стручних органа, обавља посебно следеће послове: 1) организује и координира самовредновање квалитета рада Школе (у даљем тексту: самовредновање); 2) обезбеђује услове за спровођење самовредновања; 3) припрема Годишњи план самовредновања; 4) прикупља и обрађује податке везане за предмет самовредновања и врши анализу квалитета предмета самовредновања на основу обрађених података; 5) након извршеног самовредновања сачињава извештај о самовредновању који садржи опис и процену остварености стандарда квалитета рада установе и предлог мера за унапређивање рада школе у вреднованој области; 6) сарађује с органима школе и другим субјектима у школи и ван школе на испуњавању задатака из своје надлежности; 7) учествује у праћењу различитих активности потребних за област вредновања; 8) врши анализу квалитета предмета самовредновања на основу обрађених података. Тим израђује своје планове и извештаје и доставља их директору школе.
тим за обезбеђивање квалитета и развој установе
Тим обавља следеће послове: 1) учествује у изради аката који се односе на обезбеђивање квалитета и развој школе; 2) израђује пројекте који су у вези са обезбеђивањем квалитета и развојем школе; 3) прати примену одредаба прописа, Статута и других општих аката школе чија је примена важна за обезбеђивање квалитета и развој школе; 4) учествује у обезбеђивању услова за обезбеђивање квалитета и развој школе; 5) сарађује с органима школе и другим субјектима у школи и ван школе на испуњавању задатака из своје надлежности. Тим израђује своје планове и извештаје и доставља их директору школе.
ТИМ ЗА РАЗВОЈ МЕЂУПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНЦИЈА И ПРЕДУЗЕТНИШТВА
Задаци тима су да унапређују наставу тако што ће развијати међупредметне компетенције и предузетнички дух, радити на унапређивању наставничких компетенција за примену савремених наставних метода, унапређивању наставничких компетенција за наставну област и предмет, развоју дигиталних компетенција наставника, унапређивању комуникацијских компетенција наставника и подстицању наставничког лидерства и предузетништва и техника рада дигиталних компетенција, комуникационих вештина. Тим обавља и следеће послове: 1) учествује у изради аката који се односе на развој међупредметних компетенција и предузетништва; 2) израђује пројекте који су у вези са међупредметним компетенцијама и предузетништвом; 3) прати примену одредаба прописа, Статута и других општих аката школе чија је примена важна за развој међупредметних компетенција и предузетништва; 4) учествује у обезбеђивању услова за развој међупредметних компетенција и предузетништва; 5) сарађује с органима школе и другим субјектима у школи и ван школе на испуњавању задатака из своје надлежности; 6) успостављање корелације међу предметима кроз различите облике наставе и ваннаставних активности; 7) подстицање примене ИКТ-а у настави (израда презентација, писање мејлова и др.); 8) промоција предузетништва; 9) подстицање развоја организационих и интерперсоналних вештина (писање професионалне биографије, мотивационог писма, вештине јавног говора, преговарања, решавање конфликата, осмишљавање пројеката); 10) промовисање тимске наставе; 11) подстицање писмености; 12)подстицање учествовања у хуманитарним акцијама и еколошким активностима; 13) развијање свести о културним и уметничким вредностима ; 14) неговање атмосфере прихватања и толеранције. Тим израђује своје планове и извештаје и доставља их директору школе.
ТИМ ЗА ПРОФЕСИОНАЛНИ РАЗВОЈ
Тим у оквиру и поред послова из опште надлежности стручних органа обавља посебно следеће послове:
За ученике:
1) учествује у изради аката који се односе на професионални развој ученика; 2) израђује пројекте који су у вези с професионалним развојем ученика; 3) прати реализацију одредаба прописа, Статута и других општих аката чија је примена важна за професионални развој ученика; 4) сарађује с органима школе и другим субјектима у школи и ван школе на испуњавању задатака из своје надлежности.
За запослене:
1) Даје предлоге семинара, конференција и обука који се односе на професионални развој запослених; 2) Предлаже Педагошком колегијуму распоред одсуства запослених према евиденцији о нивоу стручног усавршавања и потреби за стручним усавршавањем; 3) Учествује у анализи и изради предлога за стручно напредовање и стицање звања запослених, 4) Обавља и друге послове по потреби и по налогу директора школе. Тим израђује своје планове и извештаје и доставља их директору школе.
КОМИСИЈА ЗА ЕСТЕТСКО УРЕЂЕЊЕ И ПРОМОЦИЈУ ШКОЛЕ
Задатак комисије је промовисање рада школе, вредности које негује и резултата које остварује и допринос њеном изгледу и очувању кроз естетско уређење. Комисија израђује своје планове и извештаје и доставља их директору школе.